הפרטים המלאים: מה יוכרז ב- 10 ביולי באירוע Samsung Unpacked?

רבים מחכים לאירוע ההכרזה הבא של חברת סמסונג שעד כה לא היה ידוע מועד קיומו המדויק. כעת מתפרסמות הערכות המדברות על קיום אירוע Samsung Unpacked חלק שני ב- 10 ביולי, אירוע אשר יתקיים בפריז, צרפת.

נראה שהדבר הכי וודאי באירוע הוא הכרזת המתקפלים החדשים של סמסונג, ה- Galaxy Fold 6 יחד עם ה- Galaxy Flip 6דיווחים אחרונים שפורסמו דברו על כך שהשנה סמסונג אינה עומדת לשנות את מערך הצילום ב- Fold 6 והוא עומד להיות זהה למערך הצילום הקיים ב- Fold 5. השינוי כנראה יגיע בצורת דגם חדש העונה לשם Ultra ובו סמסונג תכניס את השינויים המבוקשים. זה אומר שהשנה נקבל מתקפל פולד רגיל אשר יתכן ויגיע במחיר מוזל, יחסית. יחד עימו נקבל דגם מתקדם בשם Fold 6 Ultra ובו סמסונג תכניס את השדרוגים ותתמחר בהתאם.

יחד עם המתקפלים החדשים נראה שנקבל אוזניות חדשות, ה- Galaxy Buds 3, שעון Galaxy Watch 7 ויתכן אף את הטבעת Galaxy Ring.

Advertisements

דיווחים אחרונים מדברים על כך שהשעון החדש של סמסונג יגיע לראשונה עם מד קריאת רמת סוכר בדם. זהו יהיה ההתקן הראשון אשר יציע אפשרות לבדיקה לא פולשנית של רמת הסוכר בדם. סדרת Galaxy Watch 7 תגיע עם מעבד חדש, ה- Exynos W940 אשר נטען שהוא יעיל אנרגטית ב- 50% יותר מהדגם הקודם. נפחי האחסון של השעונים יגיעו עד ל- 32 גיגה-בייט.

מקור: סמסונג

נראה שהמוצר הכי מסקרן באירוע עומד להיות הטבעת החדשה של סמסונג. דיווח אחרון חושף שמונת קוד דגם של הטבעת: SM-Q500, SM-Q501, SM-Q502, SM-Q505, SM-Q506, SM-Q507, SM-Q508 ו- SM-Q509. בתחילה דובר על שני דגמים נוספים וחדי העין ודאי הבחינו ש- SM-Q503 ו- SM-Q504 חסרים ברצף. נראה שהם היו בתחילה וסמסונג החליטה לגנוז אותם כנראה בגלל הערכה שפחות ידרשו גודל קטן של הטבעת. SM-Q500 הוא הגודל הכי קטן כאשר SM-Q509 הינו הגודל הכי גדול.

הערכות מדברות על כך שהטבעת תחזיק מעמד 9 ימי עבודה ותאפשר מעקב אחרי שינה ואולי אף תכלול רכיב NFC לביצוע תשלומים ללא מגע.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות